close

今天上班時,
法國籍的經理Jamyia告訴我,
她看(觀察)我這二星期的工作情況,
她發現我工作十分地認真,
而且同事都很喜歡我,
重點是我是一個會傾聽的人...
所以,
她告知我,
從下星期起,
我正式被升為team leader,
很開心!
She told me I am the person who not only works very hard,
but I am a very friendly person and who really listens.
So, it was annoucement in a meeting that I got promoted again as a team leader.
I am very encouraged by her compliment.





喬瑟芬
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    punkjo1998 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()